Karelia Ammattikorkeakoulu Oy hakee

PROJEKTIKIRJANPITÄJÄÄ


toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen 1.11.2017 alkaen

Projektikirjanpitäjän keskeisimpinä työtehtävinä ovat
- projektien maksatushakemusten, tilitysten ja kustannusraporttien tekeminen rahoittajille,
- projektien talousseurantojen tekeminen ja raportointi,
- projektien avustusten tilinpäätösjaksotusten laatiminen sekä
- muut erikseen määritellyt taloushallinnon tehtävät.

Valinnassa painotetaan
- osaamista ja kokemusta projektien taloushallinnon tehtävistä,
- sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa,
- erinomaista tietoteknistä osaamista,
- itsensä johtamisen taitoja sekä
- tehtävien organisointi- ja priorisointikykyä,
- tarkkaa ja huolellista työotetta,
- joustavuutta ja paineensietokykyä sekä
- hyviä yhteistyö- ja viestintätaitoja ja kykyä työskennellä tiimissä.

Tehtävä on päätoiminen ja sen ehdot määräytyvät Avaintyönantajat (AVAINTA) ry:n työehtosopimuksen mukaisesti. Hakijalta edellytetään soveltuvaa korkeakoulututkintoa. Tehtävässä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa, jolle määritellään työn tavoitteet yhdessä tehtävään valitun työntekijän ja lähiesimiehen kanssa.

Hakemus ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen tehdään 11.9.2017 klo 15.00 mennessä Kuntarekryssä.

Lisätietoja tehtävästä antaa laskentapäällikkö Anneli Liukkonen, puh. 050 311 9135, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.