Karelia-ammattikorkeakoulu palkitsi vuoden työntekijän, työparin ja työtiimin

 

Karelia-ammattikorkeakoulu on palkinnut lukuvuoden 2016-2017 työntekijän, työparin ja työtiimin. Valinnan teki Karelia-ammattikorkeakoulun yhteistyö- ja työsuojelutoimikunta henkilöstön esitysten perusteella. Palkituille työntekijöille luovutettiin kunniakirjat ja lahjakortit tänään lukuvuoden 2017 – 2018 avajaistapahtumassa Tikkarinne-kampuksella.

  • Vuoden työntekijä, työpari ja työtiimi valittiin tänä vuonna ensimmäistä kertaa osana Karelia-ammattikorkeakoulun 25-vuotisjuhlavuoden toimintaa. Nämä valinnat ovat kiitosta ja tunnustusta hyvin tehdystä työstä ja ovat toivottavasti omalta osaltaan edistämässä yhteisöllisyyttä Karelia-ammattikorkeakoulussa, kertoo henkilöstöpäällikkö Jaana Tolkki.

Työntekijä: erikoissuunnittelija Minna Rokkila

Erikoissuunnittelija Minna Rokkila on johdonmukainen, ratkaisukeskeinen ja erittäin paineensietokykyinen työntekijä, joka palvelee kaikkia työkavereita joustavasti ja tehokkaasti. Hänellä on uskomattoman iso kovalevy aivoissaan ja nopeat synapsien väliset yhteydet. Minnan hymyilevä olemus ja usko tumpelonkin digivehkeiden käyttäjän oppimiskykyyn kannustaa oppimaan ja kehittämään digitaitoja. Hän kehittää niin omaansa kuin lähityöyhteisönsä työtä ja toimintatapoja.

Työpari: lehtorit Tarmo Alastalo ja Daniel Bågeberg

Perustelut: Lehtorit Alastalo ja Bågeberg ovat hyväntuulinen, kädet savessa -kaksikko, joka rohkeasti uudistaa pedagogiikkaa. Heillä on toimiva yhteisopettajuus. He ovat tehneet opettajatyöparina hyvää työtä yli opintojaksojen. Daniel ja Tarmo ovat kehittäneet opintokokonaisuuksia, joissa on hyvä työelämäyhteistyö.

Työtiimi: Helpdesk-tiimi: ICT-tukihenkilöt Lauri Hänninen, Jari Juntunen, Antti Lajunen ja Niko Utriainen sekä ICT-asiantuntija Kristian Knif ja tekninen asiantuntija Jari Makkonen

Perustelut: Helpdeskiin voi luottaa kuin vuoreen. Kaikki helpparilaiset ovat avuliaita ja viileän rauhallisia ammattilaisia. Palvelupyyntöihin reagoidaan systemaattisesti ja asiat ratkotaan nopeasti ja ammattitaidolla. Helpdesk-tiimi on useista muutoksista ja haasteista huolimatta hoitanut palvelutyön erinomaisesti vaativassa asiakasrajapinnassa. Ilman Helpdeskin tiimiä moni työtehtävä jäisi tekemättä tai ainakin hidastuisi huomattavasti.