Karelia-ammattikorkeakoulu kutsuu yrityksiä mukaan Digi2Market-kehittämistyöhön

 

Karelia-ammattikorkeakoulu kutsuu yrityksiä mukaan Digi2Market-kehittämistyöhön. Yrityksille tehdään aluksi ympäristökatselmus, jonka tuloksista/havainnoista saadaan markkinointiviestintään tarinan-kerronnan keinoin uusia sisältöjä asiakkaiden vakuuttamiseksi tuotteen/palvelun kestävän kehityksen mukaisuudesta ja tähän tuodaan visuaalista viestintää tukevia tekniikoita, kuten AR:a (augmented reality).

LUPAUKSET YRITYKSILLE

  • Tukea kestävän kehityksen arvojen mukaiseen liiketoiminnan kehittämiseen
  • Ymmärrystä kestävän liiketoiminnan hyödyntämiseen yrityksen, tuotteen tai palvelun arvon lisääjänä ja läh-teenä markkinan kasvulle
  • Kasvua yrityksen markkinointiosaamiseen tarinankerronnan keinoin
  • Kokeiluja AR- ja VR-teknologioiden hyödyntämiseen yrityksen markkinointiviestinnässä
  • Mahdollisuuksia kansainvälisiin kontakteihin ja verkostoihin, esimerkkejä kehityspoluista erilaisissa yrityksissä

KOHDEYRITYKSET

  • Rohkeat ja uteliaat pk-yritykset, joilla on halu ja valmius kestävän kehityksen arvojen mukaisesti kehittää jo olemassa olevaa liiketoimintaa ja sähköistä markkinointia uusia viestinnän teknologioita hyödyntämällä
  • Markkinoinnin, viestinnän ja virtuaaliteknologian asiantuntijayritykset
  • Yritysten soveltuvuus ja osallistumismahdollisuudet arvioidaan tarkemmin tapauskohtaisesti
    • AR/VR-kokeiluista tehdään avoimesti saatavilla olevat menetelmäkuvaukset
    • Kehittämistyö on DeMinimiksen alaista tukea

KEHITYSPROSESSI YRITYKSELLE

Ympäristökatselmus yrityksessä ja ympäristömerkkien tunnistaminen Yrityksen liiketoimintamallin tulkinta kestävän kehityksen näkökulmasta Yrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen edellisten perusteella AR/VR-teknologioiden kokeilu markkinointiviestinnässä ja vaikuttavuuden seuranta

OTA YHTEYTTÄ:

projektipäällikkö Marja-Liisa Ruotsalainen, puh. 050 597 0882.