Ketterä kehit­tä­mi­nen Leanin ja palve­lu­muo­toi­lun keinoin

Kette­rät mene­tel­mät kannus­ta­vat kestä­vään toimin­ta­ta­paan. Ilman muutos­ky­vyk­kyyttä orga­ni­saa­tio ei selviä maail­man myller­ryk­sistä. Kette­ryyttä tarvi­taan nyt entis­tä­kin enemmän jokai­sen ihmisen ajat­te­lussa, työta­voissa ja orga­ni­saa­tion johta­mi­sessa. Osaa­mis­ko­ko­nai­suu­dessa pääset tutus­tu­maan mene­tel­miin, joiden avulla saavu­te­taan laatua, nopeutta ja asia­kas­o­rien­toi­tu­nei­suutta.

Lue lisää ja ilmoittaudu:

Palve­lu­muo­toilu 5 op >> (tarjolla syksyllä 2024)
Lean-ajat­te­lun perus­teet 5 op >>
(tarjolla syksyllä 2024)
Lean Six Sigma Yellow Belt 2 op >>

Kenelle

Kaikille, jotka halua­vat järke­vöit­tää nykyistä teke­mi­sen tapaa tiimissä tai orga­ni­saa­tiossa. Henki­löille, joilla ei vielä ole koke­musta kette­ristä mene­tel­mistä. Sisältö antaa uusia ideoita ja vink­kejä siihen, miten voit hyödyn­tää kette­rää ajat­te­lua, oletpa tiimin jäsen tai johta­vassa roolissa.

Opin­to­jen jälkeen

Tiedät, mitä on lean-ajat­telu ja miten sitä voi toteut­taa työssä, johta­mi­sessa ja kehit­tä­mi­sessä. Osaat käyttää erilai­sia lean-mene­tel­miä ja -työka­luja ongel­man­rat­kai­sussa ja toimin­nan kehit­tä­mi­sessä. Osaat sovel­taa mitta­reita toimin­nan arvioin­nissa ja kehit­tä­mi­sessä, ja käyttää inno­va­tii­vi­sia ja asia­kas­kes­kei­siä mene­tel­miä palve­lui­den tuot­teis­ta­mi­seen sekä yhteis­ke­hit­tä­mi­seen. Osaat raken­taa asia­kas­läh­töi­siä palve­lu­pol­kuja sekä suun­ni­tella, kehit­tää ja inno­voida palve­luja palve­lu­muo­toi­lun avulla.

Voit opis­kella koko­nai­suu­den jous­ta­vasti ja ilmoit­tau­tua jokai­selle opin­to­jak­solle erik­seen. Opin­to­tar­jonta päivit­tyy kolme kertaa vuodessa. Ilmoit­tau­tu­mi­sa­jan päätyt­tyä ilmoit­tau­tu­mis­linkki poistuu.