Ymmär­rätkö asia­kasta?  – ”Asia­kas­ko­ke­muk­sella menes­tyk­seen kohda­ten, kuun­nel­len ja kysellen”

Mistä teki­jöistä asia­kas­ko­ke­mus muodos­tuu ja miten syntyy laadu­kas palve­lu­ko­ke­mus? Haluatko oppia tunnis­ta­maan haas­ta­vien kohtaa­mis­ti­lan­tei­den syntyyn vaikut­ta­via teki­jöitä sekä enna­koi­maan, ja sitä kautta ehkäi­se­mään haas­ta­vien tilan­tei­den syntymistä. 

Lue lisää ja ilmoittaudu:

Hyvän asia­kas­pal­ve­lun puit­teet >>
Asiak­kaan kohtaa­mi­nen >>
Mitä on asia­kas­ko­ke­mus >>

Kenelle

Kaikille asia­kas­pal­ve­lussa toimi­ville tai asia­kas­pal­ve­lusta kiinnostuneille.

Opin­to­jen jälkeen

Ymmär­rät mistä teki­jöistä asia­kas­ko­ke­mus muodos­tuu ja osaat kuvata sitä. Ymmär­rät palve­lun laadun merki­tyk­sen yrityk­sen toimin­nassa sekä asia­kas­ko­ke­muk­sen muodos­tu­mi­sessa ja osaat arvioida palve­lua perus­tel­lusti. Tiedät miten laadu­kas palve­lu­ko­ke­mus muodos­tuu: palve­lun laadun ulot­tu­vuu­det ja palve­lun laadun kritee­rit ja niihin vaikut­ta­vat tekijät.

Voit opis­kella koko­nai­suu­den jous­ta­vasti ja ilmoit­tau­tua jokai­selle opin­to­jak­solle erik­seen. Opin­to­tar­jonta päivit­tyy kolme kertaa vuodessa. Ilmoit­tau­tu­mi­sa­jan päätyt­tyä ilmoit­tau­tu­mis­linkki poistuu.